środa, 24 kwietnia 2013

Czarno-czarna

Cześć :)
Dzisiaj na tapecie mój zwyklaczek. 
Są czasami takie dni, że prosty, zwyczajny strój jest najlepszym wyjściem. A muszę przyznać, że bardzo dobrze się czułam. I w tym stroju i w czerni. Do tego wybrałam klasyczne dodatki w postaci biżuterii aby nie uzyskać zbyt przesadnego wyglądu :-))).
Musicie mi wybaczyć tą torbę w tym zestawie ale nie mogę się z nią rozstać i zabieram ją wszędzie ( no chyba, że już ekstremalnie nie pasuje hihi ). 
Niestety ja gapa nie wzięłam aparatu i pozostał mi tylko telefon :( no ale zawsze może być gorzej więc głowa do góry i cieszę się z tego co mam. :-)))














Ramoneska - H&M
Spodnie - H&M
Torba - Mohito
Buty - nn
Chusta - nn








55 komentarzy:

  1. świetny zestaw:) podoba mi się bardzo Twoja torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martusiu! Zachwycasz sie moimi torebkami, a sama masz takie piekne!;) Taka pasuje w zasadzie do wszystkiego. Do tego zestawu tez! Klasycznie czern i braz - lubie zawsze!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna torebka :) i zegarek!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w czerni :) Chusta i buty ożywiły stylizację ;) Taką torbę też bym wszędzie zabierała :))

    agnejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zegarek, naprawdę mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka i zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna torebka :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz:)
    Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, Wspaniale się w nim prezentujesz :) Jestem po wrażaniem, pozdrawiam :) K.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super wyglądasz :) W torebce jestem zakochana :D jeszcze podoba mi sie kurteczka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie zestawiłaś cały zestaw! :) cudowna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny zegareczek i znów ta piekna torba - uwielbiam ja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. torba i buciki są extra! ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka oraz ramoneską są śliczne <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja super... torebka genialna...
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw typu" na codzień" Torebka jest rewelacyjna)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!
    super kurtka i torebka!

    całusy ;*
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka mi się strasznie podoba *.*
    Genialna Stylizacja *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też tak mam, że jedną torebkę noszę prawie do wszystkiego, tak z przyzwyczajenia, i nie umiem w sobie tego "wytępić" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. you have nice blog... i like your style!

    Anyway, I followed your blog, hope you can follow back, too!
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do udziału w konkursie ! :>

    OdpowiedzUsuń
  22. gdybym miała taką torbę też bym się z nią nie rozstawała:) super:) pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. you're amazing

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. tak zwyczajnie, ale fajnie sie to oglada.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie, torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna stylizacja : ) świetnie wyglądasz !pozdrawiam i obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Wg mnie troche za czarno. Tzn full black outfits sa jak najbardziej ok ale wazny jest dobor odpowiednich ubran. Mi brakuje innego koloru bluzki. Bardzo fajna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba mam taką samą apaszkę;) ?
    Panterka?
    Świetny look i super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweety,
    I love YOUR OUTFIT ABSOLUTELY! I just came across your blog and it's great, I'd love to keep in contact with you. Would you like to follow each other? Let me know by leaving a comment on my blog saying you did, and I promise I'll follow back!

    www.thechicetoile.blogspot.com

    xoxo, Francesca

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super!♥
    A torebka świetna i nie dziwię się, że się z nią nie rozstajesz;)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ogolnie nie lubie czerni. Ale ten zestaw na prawde mi sie podoba:) mega torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. You have a lovely blog, just stumbled across it now
    Would you like to follow each other via GFC and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    My blog is a fashion/lifestyle blog!
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ramoneska jest boska! :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.