wtorek, 30 kwietnia 2013

News

Dzisiaj na szybicutko wrzucam nowości mojej szafy :) 
Miałam troszkę inne plany odnośnie tego posta no ale tak to czasem bywa, że plany nam się zmieniają. 
Za chwilkę wyruszam na majówkę do mojej teściowej :) 
A jakie są Wasze plany na majówkę???


Buty - Deichmann


Spodnie - H&M


Koszule - Pepco , NN


Sukienki - H&M , House


Spódnice - NN


Zegarek - NN


A'la crocksy - Kaufland


Kurtka - H&M


Kalosze - Real


Baleriny - Auchan


Torba - Mohito




Bikini - H&M


Lakier - Coral Superpharm


Matowa pomadka do ust - Inglot 


Kochane życzę Wam udanej majówki :*:*:*
Buziaki :*

40 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy zawitały w Twojej szafie! Kalosze i balerinki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne buty z Deichmanna i torba z Mohito :)


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/05/456-jak-wymarzona-tecza-po-burzy-nasz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, a kalosze i torebka z Mohito najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć takich zakupów!!:))
    śliczne sukienki. I uwielbiam twoją nową torebkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana piękne nowości, chociaż szkoda, że nie pokazałaś w całości sukienek, a widzę fajne kolorki :) Życzę Ci udanej majówki u teściów :) Ja zaraz lecę do rodziców odpalać grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w realu są takie kalosze :O???? muszę szybko sprawdzić ofertę i jeśli jeszcze są to szybko je zdobyć! :) w wolnej chwili zapraszam do siebie na nowy post o współpracach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy z H&M są boskie! Oddasz? haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka i kalosze są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy torebka i spódnice są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa genialne kostiumy piekne -w ogole wszystko suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się wszystkie butki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kaloszki i baletki "nude" - love , love love <3

    super nowości :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  13. daj znać jak sprawuje się pomadka, bo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://noichigo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podoba mi się torebka :))

    obserwuję :)
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy, w szczególności koszule, buty, torebka i zegarek heh:))

    xx Marley

    OdpowiedzUsuń
  18. No no no, widzę, że przygotowana prawie do lata- 2 stroje kąpielowe :) Jakie moje plany na majówkę? Leczenie ran na nogach :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Zauroczyłam się białą torebką! Najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rzeczy sobie kupiłas :D zazdroszczę ;D Kurtka / torebka cacy ;D
    czekam na outfity w nich ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. torebka jest przepiękna :) !

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczny strój kąpielowy! zakochałam się <33
    koszule z pepco też super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka z Mohito jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. super zegarek, kalosze i ten pudrowy strój. to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to się obłowiłaś :) uwielbiam zakupy, super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O bardzo ciekawe nowości. Super te spódnice i torba. Bluzeczki też fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zakupy:) aż mnie kusi żeby zapytać jak tam po majówce?:) bo z moich planów niestety niewiele wyszło, oczywiście ze względu na kiepską pogodę:( pozdrawiam i miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  28. co tu robią te różowe lacie :D ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawdziwe perełki!
    Och my blogerki, mamy fioła na punkcie nowych zdobyczy w szafie, dobrze że ja nie jedna ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. to sa zakupy;)
    świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Fajna biało-czarna torba ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. baaarzdo ciekawe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo nowości! :) Podobają mi się kaloszki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ha też kupiłam baleriny w Auchan :) Mają dobre buty w mega niskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.