wtorek, 2 kwietnia 2013

Powder

Pogoda za oknem....lepiej o niej nie wspominać :)
Pomówmy lepiej o świętach :) 
Tak jak szybko się zaczęły tak szybko się skończyły. Czuję się jakieś 10 kg do przodu co zresztą widać na zdjęciach hihi. 
Spódnica to moje cudo. I wcale mi nie przeszkadza, że wyglądam w niej grubo. Jest taka cudowna, że mam to dosłownie gdzieś. Miała być w innym kolorze ale okazało się, że takowego już nie ma. Za co powinnam serdecznie podziękować wykonawczyni A. Wiśniewskiej bo ten kolor to strzał w 10 a nawet w 100 :-). 
Najbardziej podobał mi się komentarz mojej prababci, która jak mnie zobaczyła to powiedziała: "Martuniu wyglądasz jak lalka Barbie". Babciu dziękuję Ci za ten cudny komplement :) (z tym, że chyba lalka size plus hihi) :-)

No i przypomnę o głosowaniu na modową bitwę miast  :)
ZAPRASZAM
----> T U T A J <----













Spódnica - A. Wiśniewska
Bluzka - H&M
Bransoletka - Mohito
Buty - Deichmann




77 komentarzy:

  1. Wow spódnica śliczna ale wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta spódniczka i wcale grubo nie wyglądasz! Wyglądasz pięknie, zresztą to chyba moja (Twoja) ulubiona stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spódniczka, wyglądasz uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna spódniczka, i faktycznie jak lalka barbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka, bardzo elegancka stylizacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne polacznie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Prababcia mial racje: wygladasz pieknie, bo chyba to miala na mysli! I wcale ale to wcale ta spodniczka Cie nie pogrubia! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladnie wygladasz, spodniczka bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna spódniczka! I babcia miała 100% racji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ee tam, ja tu nie widzę grubości :D ładnie Ci w niej :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka śliczna, klasyczna spódniczka, dodaje Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna spódniczka! :)

    Zapraszam do mnie: http://venuskerrigan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz w tej spódnicy! w ogóle cały zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie.

    http://well-dressed-women.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. gorgeous outfit!
    Follow each other on bloglovin to stay in touch?
    MaryFashionLove
    MaryFashionLove on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz w tej spodniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna spódnica! Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna spodnica i wspaniale dodatki:)
    p.s. polubilam na facebooku (jako Monika Tarlowska) wiec jesli masz ochote to wpadnij rowniez do mnie:) musisz mi wybaczyc te niedociagniecia w pisowni poniewaz jestem zmuszona korzystac z niepolskiej klawiatury:)pozdrawiam serdecznie i milego dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna spódniczka - krój i kolor zachwyca :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. spódnica ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wyglądasz przepięknie! Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o jak sexownie wyglądasz :) piekna spódniczka!:)
    Tak to moja mama hehe Dziekuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominowałam Cię do LIEBSTER AWARD zapraszam jeśli masz ochotę do mnie:) tam poznasz szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna spódniczka ;) Fajnie w niej wyglądasz!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super spódniczka !!! Fajny blog zapraszam do siebie może zaobserwujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna spódnica i bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wygladasz .! Spódniczka bardzo mi się podoba ;) Pasuje ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna spódniczka i WCALE (!!!) nie wyglądasz w niej grubo, nawet tak nie myśl, wyglądasz w niej ŚWIETNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, bez przesady, wyglądasz cudnie!! Nie jakoś grubo!
    Szkieletory wcale nie wyglądają fajnie ;)

    Piękna spódniczka i rzeczywiście kolor jest piękny!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również ją chce, ejst śliczna:)

    http://www.meggy-make-up.blogspot.com

    nowy blog, nowy makijaż.
    sprawdź, oceń i napisz co sądzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz w tej spódnicy:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wcale ta spódniczka Cię nie pogrubia. Bardzo dobrze w niej wyglądasz, a kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wygladasz. Spodniczka jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz uroczo!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładny kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie:)!
    Zapraszam do mnie,do obserwowania :) hiddendream-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Jestem pod wrażeniem <3
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzeczywiście pogoda nie ciekawa za oknem.. eh gdzie ta wiosna..;D

    Piękny zestaw..spodniczka cudo <3

    Przy okazji Zapraszam Cię do mnie - ostatnie dwa dni konkursu - do wygrania buty!:)
    http://marijory.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-merg.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. super wyglądasz spódnica rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  41. urocza spódniczka:)

    zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. jaka size plus chudzinko! <3 wyglądasz bardzo dziewczęco, super :* !

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo urocza stylizacja, spódnica jest tu zdecydowanie nr 1 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczny kolor ma ta spódniczka ;) czekam na nowe posty ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale jesteś elegancka! Przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  46. oddaj spódniczkę! piękna jest ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  47. Super! Piękna spódniczka!<3

    Miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wyglądasz:))) Piękna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta pastelowa spódnica jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. spódnica- ideał !
    no i na pogodę już nie możemy narzekać , jest cudnie:))
    pozdrawiam Marta :*

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczna spódniczka i kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie wyglądasz! Spódniczka jest przepiękna;))
    Całość bardzo na tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny kobiecy zestaw kochana, cudowna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.