wtorek, 11 czerwca 2013

Moje pastele


Cześć Kochani :* Pastele pastele i jeszcze raz pastele. Nie mogę się z nimi rozstać. Zawojowały moim sercem i nic innego się do niego nie wdziera. Chociaż muszę przyznać, że zaczynam polować na neony. Mam już takową maxi (    ale to w swoim czasie :-)))   )  i kilka innych ciuszków na oku. 
Do pastelowych spodni postanowiłam dołączyć czarną baskinkę i oczywiście pastelowe butki :) . Zdjęcia były robione jakieś 2 tygodnie temu dlatego mam na sobie ponczo. Wtedy jeszcze było to świetne rozwiązanie. Dzisiaj natomiast wybieram żakiet lub ramoneskę ale to tez później :). 
Znowu zrobiło się gorąco odnośnie naszych kochanych obserwatorów. Lipiec zbliża się wielkimi krokami :(, jeżeli macie ochotę to zapraszam do dodawania mnie do bloglovin'a     TUTAJ   oraz do kręgów, które przed chwilą stworzyłam i jak na razie to jestem zielona w tym temacie ;p. 
Buziaki :-))))



















Spodnie - Pepco
Bluzka - Reserved
Ponczo - H&M
Torba - Mohito
Zegarek - Geneva 



21 komentarzy:

  1. U Ciebie pastelowo, u mnie neonowo. Twój zestaw jest kapitalny, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę że mieszkasz nad morzem ! :D Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zestaw, ja również lubię pastele:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz - uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw! ;) I te widoki za Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  6. no przesliczne te spodenki - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. W pastelach wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie masz świetne :)
    Szukam właśnie o takiej długości :)

    super zestaw :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam pastele :) Baskinka w tym połączeniu prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear, you have a great blog and wonderful style, do you want to follow each other on BLOGLOVIN? if you dicided you follow me, please let me know so I can follow you back. Thank you! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uwielbiam pastele!<3 Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladnie Ci w takich odcieniach!
    bardzo ciekawy set,
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Martuś dziękuję za odwiedziny :)
    Wszyscy zawsze łączą pastele z jasnymi kolorami, ty połączyłś z czarną bluzką i jak widać, też pasuje :D
    te portaski przydałyby się w mojej szafie...chyba mam nowy cel zakupów ;)

    Pozdrawiam i buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kokarda we włosach fantastyczna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Your outfit is gorgeous!! I love your minty pants as well as your peplum top and the watch is awesome! Great look!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.