wtorek, 6 maja 2014

Styl Kim Kardashian


Witajcie !!! 
W końcu się przeprowadziliśmy :-). Dużo rzeczy jeszcze jest do zrobienia ale najważniejsze, że już ku końcowi. Także moje aktualne miejsce zamieszkania to Gdańsk. 

Dzisiaj post z typu dziuro-zapychajek. Chodził mi po głowie już jakiś czas ale zawsze coś innego wyskakiwało.Podobny wpis miał miejsc już jakiś czas temu, wtedy pisałam o Stylu Sereny Van Der Woodsen.
 Styl Kim Kardashian lubię już od dłuższego czasu. Nie chodzi mi tu oczywiście o styl życia bo na ten temat się nie wypowiadam- każdy robi co uważa za właściwe. Zapewne znajdzie się tu więcej osób nieprzychylnych i mających o niej złe zdanie niż to pozytywne. Ja skupiam się na ubiorze i całym pojęciu mody chociaż ostatnimi czasy zdarzało się dużo wpadek głównie w okresie ciąży. Moim zdaniem na te kilka miesięcy można przymrużyć oko. 















20 komentarzy:

  1. ja osobiście życia tej Pani nie śledzę, więc nawet nie wiem za co jej się nie lubi bądź za co lubi, ale ja jestem taką osobą, że nie interesuje mnie życie innych ludzi, raczej skupiam się wyłącznie na swoim życiu i na bliskich :) Ale co do jej ubioru, często wygląda fajnie, czasami ma wpadki, ale czy ktoś ich nie ma? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie Kim! Piękna z niej kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem buty ona ma zawsze genialne, w ostatnim czasie płaszcze i te "przecięte" sukienki też były bardzo ok, lubię jej luźne sety typu tshirt i jeansy, chociaż może bez głębokiego dekoltu, kiedy widać całą bieliznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, co do butów przyznam, że ma genialny gust (albo raczej mają go jej styliści - mniejsza...)
    Jest kilka zestawów, które wpadły mi w oko. : )

    http://make-my-life-colorful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow nie wiedziałam że ona ma takie biodra xD
    na niektórych zdj ładnie wygląda ale w niektórych rzeczach wygląda okropnie xD nosi rzeczy które dodatkowo ja poszerzają w biodrach xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej styl też mi się podoba ale zachowanie już niekoniecznie :P
    Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest :)) i ładnie się ubiera
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię styl Kim :)
    Obserwacja? Jeśli zaobserwujesz to napisz w komentarzu że już a ja zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest:D

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem jest ubrana fajnie, innym razem nie za bardzo, ale ładna z niej babka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie fajnie się ubiera... kobieco... Ale czasami też ma swoje wpadki... Sądzę, że jak każdy ;)
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. do mnie jej styl nie przemawia:/ ale nie zmienia to faktu że jest piękną kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. też się niedawno przeprowadziłam, więc wiem ile roboty ze wszystkim...
    także podobają mi się niektóre stylizacja KIM
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Można się zainspirować, ale czasami jej coś nie wyjdzie ;) Zresztą, której z nas tak wszystko idealnie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam taki styl <3.Zazdroszcze Ci kochana tego Gdanska,piekne miasto,kiedys bylam i wywarlo na mnie wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba przyznać, że styl to ona ma, ale w moim przekonaniu jest głupia jak but :)

    zapraszam do siebie, jeśli spodobało Ci się u mnie - dodaj do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)
    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ona ma naprawdę świetny styl ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.