wtorek, 5 sierpnia 2014

Grochy


Dzisiaj romantycznie, zwiewnie i kobieco. Top już znacie- pojawił się kilkakrotnie na blogu. Spódnicę znalazłam w szafie mamy. Pochodzi z okresu jej młodości i o ile się nie mylę została wykonana z zasłony. Takiej perełki nie mogłam przegapić. Pamiętam, że jako dziecko chodziłam w niej i kręciłam się w kółko żeby spódnica wirowała razem ze mną. Do tego złote dodatki, bordowe, lakierowane szpilki i gotowe. 











Top - Pepco
Buty - Deichmann 
Naszyjnik - Mohito

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


26 komentarzy:

  1. spódnica ładna;)

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica,ślicznie wyglądasz :) Zazdroszczę Ci morza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szpilki!

    obserwuje i pozdrawiam! :)
    yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódnica i połączenie kolorów:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne groszki:)piękne połączenie ze szpilkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te grochy na spódnicy! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica, fajne groszki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie! Ciekawe połączenie i zawsze uważałam, że takie grochy są trochę niedocenione :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta spódnica wygląda fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka i naszyjnik:)śliczne
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica jest fantastyczna. Świetnie się prezentuje. Buciki dobrałas idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica jest przepiękna! Cała stylizacja kojarzy mi się trochę z latami 20! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szafa mamy to najlepsze miejsce do wyszukiwania ciuchów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas
    Kasia
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękne zdjęcia! narobiłaś mi ochoty na krótki odpoczynek nad polskim morzem :)

    ____________________
    http://passions-and-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. grochy są super, ta stylizacja jest bardzo elegancka :) wyglądasz jak prawdziwa dama!

    kate&bee
    kate&bee on bloglovin’
    kate&bee on fb

    OdpowiedzUsuń
  18. super kiecka!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna stylizacja!

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw! Zwiewny - idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy zestaw i cała stylizacja. Ja pod takie ubrania założyłabym dodatkowo body jako bieliznę, mogłoby to urozmaicić cały outfit

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.